Авто Асистанс


Компанія МАГР-АВТО надає асистанс послуги для своїх клієнтів. Авто Асистанс - це підтримка власників автомобілів при настанні страхового випадку. Підтримка може бути здійснена у вигляді фінансової, технічної, методичної та інформаційної допомоги.

Види Авто Асистанс послуг

  • 1. Інформаційні послуги.

    1.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру.

    1.2. Надання контактної інформації:

    • станцій технічного обслуговування;
    • дилерських центрів;
    • автозаправних станцій;
    • служб евакуації;
    • аварійного комісара;
    • служб таксі;
    • готелів;
    • державної автомобільної інспекції;
    • медичних установ;
    • страхових компаній та ін.

    1.3. Організація конференц-зв'язку.

    1.4. Консультації при поломці:

    • технічна консультація щодо особливостей експлуатації ТЗ, порядку і термінів проходження ТО;
    • передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail);
    • пошук необхідної інформації в мережі Internet.

    1.5. Консультації при ДТП:

    • інформаційна підтримка (порядок дій на місці ДТП);
    • юридична підтримка;
    • допомога зі зверненням до страхової компанії;
    • допомога в оформленні документів;
    • надання контактної інформації екстрених служб;
    • консультація лікаря по телефону.
  • 2. Організаційні послуги.

    Організація надання послуг Клієнту без подальшої оплати.

    2.1. У разі поломки:

    2.1.1. виклик служби технічної допомоги:

    • заміна колеса;
    • доставка бензину;
    • підзарядка акумулятора;
    • аварійне відкриття дверей;
    • відігрівання замків дверей та багажника;
    • буксирування з проїжджої частини;

    2.1.2. виклик евакуатора;

    2.1.3. в разі поломки автомобіля під час поїздки:

    • бронювання номера в готелі;
    • виклик таксі;
    • бронювання залізничних, автобусних та авіаквитків;
    • організація заміни несправного автомобіля.

    2.2. У разі ДТП:

    • виклик ДАІ;
    • виклик служби порятунку;
    • виклик евакуатора;
    • виклик аварійного комісара;
    • виклик карети швидкої медичної допомоги;
    • організація стаціонарного лікування;
    • виклик і залучення сторонніх організацій за бажанням Клієнта.

    2.3. У разі ДТП або поломки під час поїздки:

    • бронювання номера в готелі;
    • виклик таксі;
    • бронювання залізничних, автобусних та авіаквитків;
    • організація заміни несправного автомобіля.
  • 3. Послуги з евакуації автомобіля в разі ДТП або поломки.

    Надаються за рахунок компанії «Юніверсал Асистанс» без урахування лімітів в разі ДТП або поломки автомобіля, в результаті яких самостійне пересування автомобіля неможливо. Послуги надаються тільки на території України.

    3.1. Евакуація ТЗ проводиться з місця ДТП або поломки на найближчу СТО імпортера (список СТО наведено в додатку №2 Договору).

    3.2. У разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль з місця ДТП або поломки на будь-яку іншу СТО дилерської мережі, він зобов'язаний буде за свій рахунок доплатити різницю відстані між бажаною СТО та СТО, рекомендованої виконавцем.

    3.3. У разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль на СТО, що не входить в список авторизованих СТО Замовника (список СТО наведено в додатку №2 Договору), він самостійно оплачує послуги евакуації.

    3.4. У разі, якщо поломка автомобіля або ДТП сталися під час участі Клієнта в спортивних змаганнях, Виконавець не бере на себе відповідальність за безкоштовне надання послуг з евакуації та технічної допомоги. У такому випадку всі послуги Клієнт зобов'язаний сплатити за свій рахунок.

  • 4. Технічна допомога.

    4.1. Доставка бензину в разі непередбаченої зупинки двигуна в результаті витрачення бензину до того, як Клієнт зміг доїхати до АЗС. Послуга надається тільки на території України;

    • доставка бензину буде організована до місця зупинки транспортного засобу;
    • вартість десяти літрів бензину оплачується за рахунок компанії «Юніверсал асистанс» з урахуванням ліміту один раз на рік протягом Періоду обслуговування;
    • всі наступні звернення за цією послугою припускають оплату за вказану Клієнтом кількість доставленого бензину за його рахунок.

    4.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення в разі непередбаченої ситуації, коли акумулятор ТС розрядився, а спроби самостійного запуску двигуна безрезультатні. Послуга надається тільки на території України.

    Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе провести запуск двигуна від стороннього джерела живлення;

    • дана послуга передбачає тільки допомогу з запуском двигуна від стороннього джерела живлення і не включає організацію придбання нових елементів системи живлення, їх заміну або ремонт;
    • після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги Клієнт зобов'язаний негайно звернутися на СТО дилерської мережі для усунення неполадок;
    • в разі, якщо після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги Клієнт не звернувся на СТО для усунення причин поломки, а ситуація, описана в п. 4.2., виникла повторно протягом одного місяця, Виконавець має право відмовити Клієнту / Замовнику в оплаті послуги повторного виклику служби технічної допомоги або евакуації.

    4.3. Заміна пошкодженого колеса в разі непередбаченої ситуації:

    Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги для заміни пошкодженого колеса на запасне колесо Клієнта;

    Виконавець не займається наданням послуг з придбання нових покришок або колісних дисків, їх заміні або ремонту;

    Клієнт повинен буде самостійно звернутися на найближчу СТО або в шиномонтаж для ремонту пошкодженого або придбання нового колеса.

    4.4. Аварійне відкриття замків дверей:

    послуга надається, якщо доступ всередину автомобіля неможливий в результаті замерзання води в отворах замків, поломки механізму замка і / або у випадках, коли ключі від автомобіля залишилися всередині салону. Для розблокування дверей Клієнту буде організовано виїзд СТП.

    4.5. Доставка запасного комплекту ключів:

    послуга надається в разі втрати / пошкодження Клієнтом основного комплекту ключів від автомобіля. При цьому Клієнт організовує вільний доступ до запасного комплекту ключів.

    4.6. Послуги з надання технічної допомоги, наведені в п. 4.1 (Доставка бензину), п. 4.2. (Запуск двигуна від стороннього джерела живлення), п. 4.3. (Заміна пошкодженого колеса), 4.4. (Аварійне відкриття замків дверей) і п. 4.5. (Доставка запасного комплекту ключів), надаються без урахування лімітів.

  • 5. Послуги з бронювання / оплаті номера в готелі та купівлі зворотного квитка.

    5.1. Послуги, що надаються Клієнту в разі технічної несправності ТЗ під час його перебування за межами місця проживання, надаються тільки на території України.

    5.2. Оплата послуг готелю, так само як і евакуація автомобіля Клієнта на найближчу СТО дилерської мережі, буде проведена в тому випадку, якщо поломка сталася за межами місця проживання Клієнта, в результаті чого самостійне пересування автомобіля неможливо. А саме:

    • якщо поломка сталася в нічний час або під час, коли СТО дилерської мережі не працюють (вихідні або святкові дні);
    • якщо автомобіль неможливо відремонтувати протягом одного робочого дня і Клієнт змушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.

    5.3 Клієнту і його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в одно-, дво- або тримісних номерах категорії «люкс» або «напівлюкс». У разі неможливості своєчасної оплати послуг готелю для Клієнта та його пасажирів (що залежить від часу доби і розташування готелю), Клієнту будуть компенсовані ці витрати за умови пред'явлення всіх необхідних документів.

    5.4. Для компенсації коштів, витрачених на оплату послуг готелю, Клієнт повинен надати наступні документи:

    • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (готелю);
    • свідоцтво про реєстрацію платника податку;
    • чек або квитанцію про оплату послуг;
    • копію паспорта.

    5.5. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту в разі поломки автомобіля за межами місця проживання, в результаті чого самостійне пересування автомобіля неможливо, а на усунення неполадок на СТО буде потрібно не менше двох діб. Автомобіль при цьому буде евакуйовано на найближчу СТО дилерської мережі.

    5.6. Клієнту і його пасажирам буде компенсована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних або залізничних) до місця запланованої поїздки або проживання, а також вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого автомобіля (тільки Водієві і тільки після отримання інформації про закінчення ремонту).

    5.7. Загальний ліміт, закладений на оплату цієї послуги (оплата послуг готелю + квитки), залишає дві тисячі гривень на рік.

    У разі перевищення ліміту Клієнт оплачує різницю за свій рахунок.

  • 6. Додаткові послуги

    6.1. Додатковий ліміт. У випадках, коли з якихось причин автомобіль відсутній в базі переданих на обслуговування ТЗ, Виконавцем надається окремий річний ліміт в розмірі п'яти тисяч гривень. Використання цього ліміту можливо виключно в рамках послуг, передбачених програмою. Замовник вносить річний асистанський платіж за даним ТЗ та вносить в Бордеро відомості про цей автомобіль датою вступу в силу даного Договору.

    У разі перевищення цього ліміту протягом календарного року, послуги можуть бути надані за рахунок Клієнта або при гарантії оплати отриманих послуг від Замовника.

    6.2. Послуги комерційної невідкладної допомоги надаються, якщо в разі експлуатації ТЗ в результаті ДТП Водій або його пасажири отримали тілесні ушкодження, що вимагають надання невідкладної медичної допомоги:

    • Водію та пасажирам буде організований виклик комерційної служби медичної допомоги. Виїзд проводиться виключно на місце ДТП;
    • послуга за викликом комерційної невідкладної допомоги надається тільки в разі можливості її надання в даній місцевості в даних умовах;
    • загальний ліміт на оплату послуг комерційної невідкладної медичної допомоги становить дві тисячі гривень на рік;
    • в разі перевищення цього ліміту Клієнт оплачує різницю за свій рахунок.

Контакти