Авто Асистанс
Компанія МАГР-АВТО надає асистанс послуги для своїх клієнтів. Авто Асистанс - це підтримка власників автомобілів при настанні страхового випадку. Підтримка може бути здійснена у вигляді фінансової, технічної, методичної та інформаційної допомоги.
1.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру.
1.2. Надання контактної інформації:
1.3. Організація конференц-зв'язку.
1.4. Консультації при поломці:
1.5. Консультації при ДТП:
Організація надання послуг Клієнту без подальшої оплати.
2.1. У разі поломки:
2.1.1. виклик служби технічної допомоги:
2.1.2. виклик евакуатора;
2.1.3. в разі поломки автомобіля під час поїздки:
2.2. У разі ДТП:
2.3. У разі ДТП або поломки під час поїздки:
Надаються за рахунок компанії «Юніверсал Асистанс» без урахування лімітів в разі ДТП або поломки автомобіля, в результаті яких самостійне пересування автомобіля неможливо. Послуги надаються тільки на території України.
3.1. Евакуація ТЗ проводиться з місця ДТП або поломки на найближчу СТО імпортера (список СТО наведено в додатку №2 Договору).
3.2. У разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль з місця ДТП або поломки на будь-яку іншу СТО дилерської мережі, він зобов'язаний буде за свій рахунок доплатити різницю відстані між бажаною СТО та СТО, рекомендованої виконавцем.
3.3. У разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль на СТО, що не входить в список авторизованих СТО Замовника (список СТО наведено в додатку №2 Договору), він самостійно оплачує послуги евакуації.
3.4. У разі, якщо поломка автомобіля або ДТП сталися під час участі Клієнта в спортивних змаганнях, Виконавець не бере на себе відповідальність за безкоштовне надання послуг з евакуації та технічної допомоги. У такому випадку всі послуги Клієнт зобов'язаний сплатити за свій рахунок.
4.1. Доставка бензину в разі непередбаченої зупинки двигуна в результаті витрачення бензину до того, як Клієнт зміг доїхати до АЗС. Послуга надається тільки на території України;
4.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення в разі непередбаченої ситуації, коли акумулятор ТС розрядився, а спроби самостійного запуску двигуна безрезультатні. Послуга надається тільки на території України.
Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе провести запуск двигуна від стороннього джерела живлення;
4.3. Заміна пошкодженого колеса в разі непередбаченої ситуації:
Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги для заміни пошкодженого колеса на запасне колесо Клієнта;
Виконавець не займається наданням послуг з придбання нових покришок або колісних дисків, їх заміні або ремонту;
Клієнт повинен буде самостійно звернутися на найближчу СТО або в шиномонтаж для ремонту пошкодженого або придбання нового колеса.
4.4. Аварійне відкриття замків дверей:
послуга надається, якщо доступ всередину автомобіля неможливий в результаті замерзання води в отворах замків, поломки механізму замка і / або у випадках, коли ключі від автомобіля залишилися всередині салону. Для розблокування дверей Клієнту буде організовано виїзд СТП.
4.5. Доставка запасного комплекту ключів:
послуга надається в разі втрати / пошкодження Клієнтом основного комплекту ключів від автомобіля. При цьому Клієнт організовує вільний доступ до запасного комплекту ключів.
4.6. Послуги з надання технічної допомоги, наведені в п. 4.1 (Доставка бензину), п. 4.2. (Запуск двигуна від стороннього джерела живлення), п. 4.3. (Заміна пошкодженого колеса), 4.4. (Аварійне відкриття замків дверей) і п. 4.5. (Доставка запасного комплекту ключів), надаються без урахування лімітів.
5.1. Послуги, що надаються Клієнту в разі технічної несправності ТЗ під час його перебування за межами місця проживання, надаються тільки на території України.
5.2. Оплата послуг готелю, так само як і евакуація автомобіля Клієнта на найближчу СТО дилерської мережі, буде проведена в тому випадку, якщо поломка сталася за межами місця проживання Клієнта, в результаті чого самостійне пересування автомобіля неможливо. А саме:
5.3 Клієнту і його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в одно-, дво- або тримісних номерах категорії «люкс» або «напівлюкс». У разі неможливості своєчасної оплати послуг готелю для Клієнта та його пасажирів (що залежить від часу доби і розташування готелю), Клієнту будуть компенсовані ці витрати за умови пред'явлення всіх необхідних документів.
5.4. Для компенсації коштів, витрачених на оплату послуг готелю, Клієнт повинен надати наступні документи:
5.5. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту в разі поломки автомобіля за межами місця проживання, в результаті чого самостійне пересування автомобіля неможливо, а на усунення неполадок на СТО буде потрібно не менше двох діб. Автомобіль при цьому буде евакуйовано на найближчу СТО дилерської мережі.
5.6. Клієнту і його пасажирам буде компенсована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних або залізничних) до місця запланованої поїздки або проживання, а також вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого автомобіля (тільки Водієві і тільки після отримання інформації про закінчення ремонту).
5.7. Загальний ліміт, закладений на оплату цієї послуги (оплата послуг готелю + квитки), залишає дві тисячі гривень на рік.
У разі перевищення ліміту Клієнт оплачує різницю за свій рахунок.
6.1. Додатковий ліміт. У випадках, коли з якихось причин автомобіль відсутній в базі переданих на обслуговування ТЗ, Виконавцем надається окремий річний ліміт в розмірі п'яти тисяч гривень. Використання цього ліміту можливо виключно в рамках послуг, передбачених програмою. Замовник вносить річний асистанський платіж за даним ТЗ та вносить в Бордеро відомості про цей автомобіль датою вступу в силу даного Договору.
У разі перевищення цього ліміту протягом календарного року, послуги можуть бути надані за рахунок Клієнта або при гарантії оплати отриманих послуг від Замовника.
6.2. Послуги комерційної невідкладної допомоги надаються, якщо в разі експлуатації ТЗ в результаті ДТП Водій або його пасажири отримали тілесні ушкодження, що вимагають надання невідкладної медичної допомоги: